2023-07-27

خداحافظ ای آنام باجی

خداحافظ ای آنام باجی
خداحافظ ای آنام باجی، آغلاما یانا – یانه
رقیه می ساخلا من گئدیم، جیلوه گاه جانانه
من گرک باتام قانه، قان آخا بو میدانه
*
گرک دئیم خنجر آلتدا من، یا غفور و یا الله
شهید اولام قتل صبریله تشنه فی سبیل الله
کسیک بوغازیله سسله نم لا اله الا الله

جهان دا نابود اولا بت پرست و بتخانه
*

یزدیدن بیز آلاخ گرک حق خلق محرومی
خلاص ائدک قید ظلمیدن بی گناه و مظلومی
همیشه لیک باطل ایلیه ک شایعات مسمومی
جهانی بو انقلابیله دوندرک گولوستانه
*
یزید اگر صحبت ائیله شه شان ایله نشانیننن
شماتت و طعنه باشلاسا فتح داستانینن
ویرارسان اؤز مشت محکمین هرزه دهانینن
کفایت ائیلر اؤنون سؤزو مغز پوک مستانه
من گرک باتام قانه قان آخا بو میدانه
*
گوزل باجی شیرزن باجی یاوریم هواداریم

اؤلوب عباسیم علم یاتیب سنسن ایندی سرداریم
بو قانلاری قویما محو اولا قهرمان علمداریم
مبلغ اول شام و کوفه و مکتب شهیدانه
من گرک باتام قانه، قان آخا بو میدانه
*

نوحه خوان: سلیم موذن زاده
نوحه خوان: سید محمدباقر منصوری
*

  

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>