2007-11-03

قوربان اولدوغوم

منی آتمیش اونودموش
عهد و پیمانینا قوربان اولدوغوم
یوخسا اؤزگه سینه اوزونو توتموش
یئنی سئوداسینا قوربان اولدوغوم
من دلبری سوردوم گلیب گئدن دن
دئدیلر کوسوبدور باریشماز سندن
من التقاف ائتدیم او قاچدی من دن
قاچقین اداسینا قوربان اولدوغوم
او منیم سئوگیلیم او منیم سوناماونسوز اوزوم گولمه ز آچیلماز آینام
بیلمه م هاردا قالدی او نازلی دورنام
او خوش صداسینا قوربان اولدوغوم
آیریلیق اودونا کؤنلوم دایانماز
عشق اودونا یانان بیرداها یانماز
چکدیغیم ناله دن نئیچون اویانماز
شیرین رویاسینا قوربان اولدوغوم

هیجرانی قلبیمی یاندیرار یاخار
گؤزلریم یوللارا باخار هی باخار
مشفق سن سیز یانار سن سیز اودلانار
ایتمیش خیالینا قوربان اولدوغوم
آراقچینین من ده دیر جئیران
سرمیشم چمن ده دیر جئیران
عالم گؤزله دؤنسه جئیران
منیم گؤزوم سن ده دیر جئیران
عاشیقین چوخدور سنین چوخدور
کیپریکین اوخدور سنین اوخدور
دردیندن من دلی یه م
هئچ خبرین یوخدور سنین یوخدور
اولدوز دؤنوب آی اولماز جئیران
یاز گئتمه سه یای اولماز جئیران
کؤنول سئون گؤزله جئیران
گؤزللیکده تای اولماز جئیران
عاشیقین چوخدور سنین چوخدور
کیپریکین اوخدور سنین اوخدور
دردیندن من دل یه م جئران
هئچ خبرین یوخدور سنین یوخدور
اوخویان : زینب خالار اوا

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>