2007-12-17

بیر حیات بیر سئوگی

بیر حیات بیر سئوگی
گؤزوم ده گؤرور
بیلیرسن می ، گؤره – گؤره اؤلورم ؟
تک لیک نه دیر ، آرتیق ایندی بیلیرم
بو عمور گلدی باشا
سن سیز لییی قاریش – قاریش گزمیشم
فیکیرلر له تک جانیمی اوزموشم
وارلیقیندان ، یوخلوغوندان بئزمیشم
نه ائدیم ، من سیز یاشا
گؤرمه سه م ایچیم یاناجاقدیر اینان
سئومسم کؤنول دوناجاق
سن منه دوغما ، من سنه یاد
یاد دئییلیک بیز
هئچ واخت اولماریق قوشا
سن منه دوغما ، من سنه یاد
دئدیم آخی ، یاد دئییلیک بیز
بئله دانیشما
هئچ واخت اولماریق قوشا
بیز هله قوشاییق
بیلیردین کی سئویرم
بیلیردین کی دردیندن اؤلورم
نییه دیلینه گتیرمیردین محبتین؟
من آچدیم اورگیمی اما
سینمادیم ، ازیلدمه دیم
او بویدا سئوگینین قارشیسیندان چکیلمه دیم
چونکو من سئودا دیوانه سی یم
اما من سنین دیوانه نه م
بیله – بیله یالان دانیشما داها
سن سیزلیی قاریش – قاریش گزمیشم
فیکیرلر له تک جانیمی اوزموشم
وارلیقیندان ، یوخلوقوندان بئزمیشم
نه ائدیم من سیز یاشا
اوخویان : نیسا کاظم اوا - بیر اوغلان

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>