2010-04-10

دیلکش ماهنی

دئدیلر عهدینی دانیر او دیلدار
دئدیم یالان اولار من اینانمادیم
دئدیلر قیش گلیب قاییت بو یولدان
اسدی یئل ، یاغدی قار ، من اینانمادیم
دئدیلر گل اونوت او گول یاناغی
دئدیم سینم اوسته چکمه یین داغی
دئدیلر تویودو بو آخشام چاغی
دئدیلر تویودو ، دئدیم قوی اولسون
اؤتدو تار ، دیندی تار من اینانمادیم
او گوندن قلبیمی تک لیک سیخسادا
اؤزگه بیر گؤزلی سئومه رم داها
مقصر سن اولدون یاریم دونیادا
سندن سونرا کیمسه یه من اینانمادیم
من عشقیمی عمرون معناسی بیلدیم
اؤز عهدیمدن نه دیندیم نه چکیندیم
دوغولارکن بیلمدیم سئودیگیمی
سندن آیری یاشاماقدان سا زارا گلدیم
اوره گیمی یاخسادا اودا حسرتین
عذابیندان شیرین دی ایلک محبتین
هارا گئتسن آی یاریم گزیر الیندن
اوره گیمین باشیندا سنین صورتین
گولوب گولشنیم اومود دیلکیم
اوره گیم منیم شانه - شانه دیر
اؤزون بیلیرسن بئله بو هجران ندیر
*
گئجه لر یوخوسوز قویموسان منی
اؤرگه نه بیلمه دیم اوره ک سیررینی
اونودماق چتین دیر گؤزلیم سنی
گل گیزله تمه مندن سن اؤز سیررینی
سئویرم سئویرم تمیز عشقینی
مندن کوسمه یی سانما سعادت
هجرینه دؤزمه یه قالمادی طاقت
سئویرم من سنی آی گؤزل آفت
گل گیزله تمه مندن سن اؤز سیررینی
سئویرم - سئویرم تمیز عشقینی
من ایلهام آلیرام اینجه سه سیندن
قلب لری اوخشایان خوش نفسیندن
بیلمیرم ملک سن یوخسا نه سن سن
قلبیمین ائوینده شاهلیق ائلیرسن
اوخویان : ربابه

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>