2010-10-28

دونیا فانی

کارا خبر تئز دویولور
اونوتسون بنی دئمیشسین
بنده کالان رسیملری
مکتوبلاری ایسته میشسین
اوزولمه سئوگیلیم دئییم
بیرداها چیکمام کارشینا
سانا سون کز یازییوروم
حاطیرالار یئتر بانا
اونوتما کی دونیا فانی
وئرن آللاه آلیر جانی
من ناسیل اونوتوروم سانی
جان بدن دن چیکمایینجا
قوروموش بیر چیچک بولدوم
مکتوبلارین آراسیندا
بیر تک اونو ساکلییوروم
اونودا چوک گؤزمه بانا
عاشکلارین ان گؤزلینی
یاشامیشدیق ییللارجا
بوتون حوضونلو شارکی لار
حاطیرلادیر سانی بانا
اونوتما کی دونیا فانی
وئرن آللاه آلیر جانی
من ناسیل اونوتوروم سانی
جان بدن دن چیکمایینجا
کورودو کاناتیم کولوم
نه یئریم وار نه یوردوم
غربت ائله دوشدو یولوم
یوواسیز کوشلار مثالی
سرو بویلوم سنین ایچین
کاتلاندیم بو یازقی یا
بویله یازمیشسا یارادان
کارا توپراک یئتر بانا
اونوتما کی دونیا فانی
وئرن آللاه آلیر جانی
من ناسیل اونوتوروم سانی
جان بدن دن چیکمایینجا
*
فراموش نکن که دنیا فانی است
خبر بد زود شنیده می شود
گفته ای که فراموش ات کنم
عکسهاو نامه هائی را که
پیش من است خواسته ای
غم نخور عزیزم
دیگر باتو روبرو نمی شوم
آخرین بار برایت می نویسم
خاطراتمان برایم کافی است
فراموش نکن که دنیا فانی است
خدائی که جان را داده دوباه می گیرد
من چگونه می توانم فراموش ات کنم
تا زمانی که جان از تنم بیرون بیاید
گل خشکیده ای پیدا کردم
بین نامه هایت
تنها اونو نگه می دارم
اونو هم به من زیاد نبین
عاشقانه ترین ایام را
سالهای سال با هم زندگی کردیم
تمام ترانه های غمگین
تو را به یادم می اندازد
فراموش نکن که دنیا فانی است
خدائی که جان را داده دوباره می گیرد
من چگونه می توانم فراموش ات کنم
تا زمانی که جان از تنم بیرون بیاید
دست و دلم شکست
نه جا و نه مکانی دارم
راهی غربت شدم
مانند پرنده های بی آشیانه
سرو قامتم به خاطر تو
این سرنوشت را پذیرفتم
اگر خدا چنین سرنوشتی برایم نوشته
خاک سیاه برایم کافی است
فراموش نکن که دنیا فانی است
خدائی که جان را داده دوباره می گیرد
من چگونه می توانم فراموش ات کنم
تا زمانی که جان از تنم بیرون بیاید
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>