2010-12-06

سن الیمدن قاچانماسان

آی انصاف سیز گئنه نه دیر دیله یین
آزمی اوخشامیشام قارا تئلینی
قوی سندن من کوسوم من اینجییم
هله توتمامیشام اینجه الینی
وارلیغیمین حاکمی سن تاجی سان
هر دردیمین مرحمی علاجی سان
نه طعنه لر نه ده منی آجیمسان
قیزیلا توتارام شیرین دیلینی
سنه آسماندان پای گتیره رم
اولدوز گتیره رم آی گتیره رم
شوشه کؤنلوم له قیشی اریدیب یای گتیره رم
آنام چوخ گؤزله ییر سن تک گلینی
قلبیم دؤنوب غملی سازا
بیلمم نه دئییم من بو قیزا
گئنه اؤزون قویوب نازا
نه هه دئییر نه یوخ دئییر
عشقی ائدیب منی خسته
قولاغیمی قویوب سس ده
دوز قویوب یارامین اوسته
نه هه دئییر نه یوخ دئییر
لال دورماغی غمدن بئتر
اونا چاتدیرین بو خبر
اؤلمه میشم من نه قدر
یا هه دئسین یا یوخ دئسین
یوخ دئمه یه تله سمه سین
اونا وورارام تهمتی
سئون کس بئله اولماز
واللاه بو قیزی مندن سورا
آلان اولماز
باخمیر غمه باخمیر آها
نه دئیه سن بئله سینه
اوتانماقدان کئچیب داها
اود ووراجام ده ده سینه
اگر منه یوخ سؤیله سه
اونا وورارام تهمتی
هه دئمه یی مصلحت دی
وورولموشام من سؤزونه
یوخ سؤزوندن کوسه جه یم
منه هه دئسه
قوزو قوربان کسه جه یم
آی دایی سن بو قیزا اینانما
بونون بیر انگلی وار
بی وفا نه اولور اولسون
آخیر من تک سروری وار
بیر گؤزل کی آتیب اؤز یارینی
سن کیمی اغیاری توتا
اینانما او قیزا
اونون بیر انگلی وار
بو بیر لیلی ملاحتلی گؤزللر گؤزلی
دئمه یین منه مجنون مجنون کیمدی
منیم کیمی ده بوردا بیر دلی وار
سن ده منه ناز ساتما آی قیز
سنین کیمی وفاسیزلاردان
من ده یوزه قدر جه وهری وار
محبت دن یوولوب
عشق اوتوندا پیشمیشیک
سن بو قیزا اینانما
آتان رحمتلی آی کیشی
آی گؤزلیم سن بیر دایان
قوی حالیمی ائدیم بیان
چوخ ائیله مه اویان – بویان
سن الیمدن قاچانماسان
بئله قوش دا اولسان اوچانماسان
سن قاراتئل من داراغام
سن ماوی گؤی من قورشاغام
سن شعله سن من چیراغام
سن الیمدن قاچاانماسان
بئله قوش دا اولسان اوچانماسان
من کؤنولم سن دویغوسان
من قوراغام سن قورغوسان
من اوره یم سن وورغوسان
سن الیمدن قاچانماسان
بئله قوش دا اولسان اوچانماسان
من بیر کتاب سن اوخویان
من بیر تانا سن توخویان
من عطیرم سن قوخویان
بس دی آت اویناتدی هجران
ائیله مه سن باشقا گومان
سنی منیم اوچون دوغموش آنان
سن الیمدن قاچانماسان
اؤزگه قاپی آچانماسان
اوخویان : بال اوغلان اشرف اف
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>