2011-07-02

ندن اولدو

اللرینی اوزوب مندن
یاریم بیر باش گئدن اولدو
جان دئییب جان ائشیده ردیک
بو آیریلیق ندن اولدو
قیزیل گولم بسته یم من
بلبلم قفس ده یم من
گزیرم من غملی – غملی
گؤرن دئییر خسته یم من
اؤز عشقیمدن ، دیله ییمدن
آیری دوشدوم ایللرله من
هرگاه سندن آیری گزن
اوره ک دئییر ندن اولدو
جان دئییب جان ائشیده ردیک
بو آیریلیق ندن اولدو
یارانمیشام مجبت دن
کام آلمادیم سعادت دن
بو حسرت دن بو محنت دن
گؤزوم یاشی دن دن اولدو
اؤز عشقیمدن ، دیله ییمدن
آیری دوشدوم ایللرله من
هرگاه سندن آیری گزن
اوره ک دئییر ندن اولدو
جان دئییب جان ائشیده ردیک
بو آیریلیق ندن اولدو
او گون بیر مجلیسده گلدیک اوز – اوزه
بو عشقی پونهانی تانیمادین می؟
آیلاری ایللری سن سیز کئچیرن
کؤنلو پریشانی تانیمادین می؟
یوخولو ایللریم اویاندیگئنه
سانکی گئنجلیغیم قاییتدی منه
نه دئییم نه دئییم نه دئییم سنه
اودونا یانانی تانیمادین می؟
سن بو سلیمانی تانیمادین می؟
بیر زامان دیلیمده سؤزومده سن دین
گئجه لی گونوزو گؤزومده سن دین
اوره ییمده سن دین اؤزومده سن دین
حوسنونه حیرانی تانیمادین می؟
اودونا یانانی تانیمادین می؟
سن بو سلیمانی تانیمادین می؟
اؤز عشقیمدن ، دیله ییمدن
آیری دوشدوم ایللرله من
هرگاه سندن آیری گزن
اوره ک دئییر ندن اولدو
جان دئییب جان ائشیده ردیک
بو آیریلیق ندن اولدو
*

اوخویان : ربابه مراد اوا

*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>