2013-02-17

دیوانه



سن منیم وارلیغیم 
سن جانیم سان ، جانیم
سن سیز هئچ بیر آنیم
دیقه م ثانیه م یوخ منیم
سن منه بیر خیال ، من شیرین رویایام
باشقا بیر دونیایام 
ائله بیر دونیایام کی ، اوردا بیر غم یوخ
سن سیز گئجه لر منه همدم اولدو
سن لی یوخولار ، اوردا آز اولار
گؤزومو آچان زاماندا یوخ اولار
سن له من بیر بیریمیزی سئویریک سه
یوخدو قورخوموز
تک بودور آرزوموز
بئله آیری – آیری قالمایاق بیز
منی عشقین چؤللره سالیب
دلی اولدوم من دیوانه
سن لی گونلر شکیلده قالیب
منه سندن بیر نیشانه
بیر – بیریمیزدن اوزاق
سن سحر من گئجه
قووشایدیق بیز نئجه
بونو بیلمیرم من
بیلمیرم من
یوخومدا گؤرموشم اوزالدیرام ال سنه
و دئییرم گل منه ، نییه گلمیرسن 
نییه گلمیرسن
سن لی یوخولار ، اوردا آز اولار
گؤزومو آچان زاماندا یوخ اولار
سن له من بیر بیریمیزی سئویریک سه
یوخدو قورخوموز
تک بودور آرزوموز
بئله آیری – آیری قالمایاق بیز
اوخویان : گونل
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>