2014-06-17

مئیخانا

اوزدو بو هجران منی محنت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی

قیراغ دا دوشموسن باشقا تاثیره
دئییرسن کی آییرلاق سامره
آتیب گئدیرسن منی بیردن بیره
اینتظارا قاباقجا اؤیرت منی
اولدوره جک درد منی محنت منی
*
هله جاوانام بیرآز دا یاشا دولسام
من بیر بالا سارالیب سولسام
بو سؤزه گؤره  اوختایین یئرینه اولسام
وجدان حاققی بوغاردی غیرت منی
اوزدو بو هجران منی حسرن منی
*
دوست دئدیین کوره ییمه سانجیب بیچاق
سن ده اوسته لیک منه چکدیرمه داغ
دئییردیم کی سئوگی منی یاشاداجاق
عکسینه سیندیردی بو محبت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
*
حیات منی گولدورن ده گولموشم
سئوینجیمی عزیزلرله بؤلموشم
حساب ائله کی حسرتیندن اؤلموشم
دور ساغ چینیمین اوسته ترپت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو بو هجران بو محبت منی
*
سانیردیم کی سنین چون یارانمیشام
چون سنین عشقینده آلوولانمیشام
سئوگینین گؤزو کوردو آلدانمیشام
گؤر آلدادیرسان نئچه مدت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو بو هجران بو محبت منی
*
سن  دیین تک رغبت بسله سم سنه
اؤزومو ده ایسته دیب ایسته تسم سنه
سنین سؤزوندن بیردنه هه دئسم سنه
سورا قبول ائیله مز جمعیت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدوبو هجران بو محبت منی
*
کریم سنی خلقه گولدوره ره م من
سنه اولان ایسته ییمی بیلدیره رم من
همین گئجه اؤزومو اؤلدوره ره م من
آللاه ائده رسه سنه قسمت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو بو هجران منی محنت منی
*
من ایسته یردیم سنه دقت وئریم
لیلی مجنون دان سنه عبرت وئریم
خانیم سنه گل بیر مصلحت وئریم
سئویرسن سئو اوره ک ده خلوت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو بو هجران بو محبت منی
*
یاخشی عمل چون مجال آختارمیشام
نه دولت نه جاه حلال آختارمیشام
عاغلیم کسندن حلال آختارمیشام
اوجالدیبدی زیروه یه زحمت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو بو هجران محبت منی
*
من سنین له هر صحبت دن دانیشیرام
یعنی یاخین صمیمیت دن دانیشیرام
بو قدرکی من محبت دن دانیشیرام
کئچسم الینه پارچالار قدرت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو هجران بو محبت منی
*
گلمیسن سه حاق سلام نان دانیش
مئیخانا دان شیرین کلام نان دانیش
حاجی آدام سان حلال حرام نان دانیش
حرام ائلییب سنه شریعت منی
اؤلدوره جک درد منی محنت منی
اوزدو بو هجران بو محبت منی
*
سئوگی فکرینی آرتیق قوروتموشام
اوقدر گؤزل لر اولوب اونوتموشام
بودنیانی آتیب او بیرین توتموشام
گؤزلویور حوری دولو جنت منی
اوزدو بو هجران بو محبت منی
*
اونوتماکی بو مئیداندا من وارام
مئیخانا تک قادین صنعتکارام
او ورا گؤره آی ندته منت دارام
تانیتدیریب هامییا بو شرکت منی
اوزدو بو هجران بو محبت منی
*
عشق اعلان ائدیب منه بو خانیم دا
گؤر نئجه یاخین اوتوروب یانیمدا
بیلیری بیرآز شکریم وار جانیمدا
سویی شیرین بیلیرلر البت منی
اوزدو بو هجران منی حسرت منی
*
اؤلسم اگر بیرده دوغولمارام من
تکبر ایچینده بوغولمارام من
اولدوز خسته لیغینه توتولمارام من
ده ییشمز بو شان منی شهرت منی
اوزدو بو هجران منی محنت منی
*
سن بیر گول سن ییغیلمیشیق عطریوه
یوخو سه په رم اللریمنن چتریوه
بیلسن نییه من ده یمیرم خطریوه
چونکو اؤزون ائیله دین دعوت منی
اوزدو بو هجران منی حسرت منی
*
سامره یوسف قیزی - کریم
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>