2020-08-09

سئوگیلیم

بوگون سنین گونوندور
گوللری بوش وئر سئوگیلیم
سن له بیر آن بیر عؤموردور
ایللری بوش وئر سئوگیلیم
من سنه چوخدان یانمیشام
کوللری بوش وئر سئوگیلیم
*
باغیشلا منی عزیزیم
باخ بوگون گئنه گئج قالدیم
ان سئودیغین هدیه نی
هئچ بیلمیرسن نئجه آلدیم
من گئنه اؤزومو اونوتدوم
آرزولاریمدان خط چکدیم
آخشام اوزون گولسون دئیه
بوتون گونو حسرت چکدیم
*
سنی بیر گون بو چیچکله دئییل
بو اورکله هر گون سئودیم
من سنی آدام کیمی
دوغروسونا دوزگون سئودیم
*
بوگون سنین گونوندور
گوللری بوش وئر سئوگیلیم
سن له بیر آن بیر عؤموردور
ایللری بوش وئر سئوگیلیم
من سنه چوخدان یانمیشام
کوللری بوش وئر سئوگیلیم
*
یاخشی بیلیرسن حیاتیم
سئویرم دئمک عادتیم دئییل
قوی گؤزلریمیز دانیشسین
دویغولاریم میننتیم دئییل
گاه اوزومده کی سئوینجیم
گاه گؤزومده یاشیم اولدون
سن ان دؤزولمز گونومده
گئتمه دین کی سیرداشیم اولدون
*
سنی بیر گون بو چیچکله دئییل
بو اورکله هرگون سئودیم
من سنی آدام کیمی
دوغروسونا دوزگون سئودیم
*
بوگون سنین گونوندور
گوللری بوش وئر سئوگیلیم
سن له بیر آن بیر عؤموردور
ایللری بوش وئر سئوگیلیم
من سنه چوخدان یانمیشام
کوللری بوش وئر سئوگیلیم
*
آقشین فاتح

 

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>