2021-11-13

من آغلیرام بالام گولور

 ایلاهی شاهد اول اؤزون، من آغلیرام بالام گولور
باواش یاواش یومور گؤزون، من آغلیرام بالام گولور
آتیبدی حرمله اوخون، کمانی سالدی چینینه
الیمده بنزه دی بالام، یارالی بیر گؤرچینه
سالار اؤلونجه بویار، ربابی غم کمندینه
آناسی اؤلدورور اؤزون، من آغلیرام بالام گولور
چکیب اناسی آلتی آی، بو نازدانه نازینی
گتیردی کربلایه تا، آلا اؤز امتیازینی
نئجه آتار غم آتینی، نئجه اؤپر بوغازینی
دئسم چتین دی اوخ سؤزون، من آغلیرام بالام گولور
من اوغلومو گتیرمیشم، نیگتریما فدا ائدم
گرک عزیزیمین قانین، گؤیه سپم دعا ائدم
کی تا تمام عالمی ، بو عشقه آشنا ائدم
دئیم بالالارا دؤزون، من آغلیرام بالام گولور
نه سو وئریبدی حرمله، نه ده ترحم ائیله دی
چکم ده باغیانیلا، گولو تجسم ائیله دی
ائشیتدی فاطمه سسین، بالام تبسم ائیله دی
بهشته دؤنده ریب اوزون، من آغلیرام بالام گولور
من آغلیرام بو علته، آناسی منتظر قالیب
بالام گولور بونا گؤره، بهشت دن عطرینی آلیب
حرم قوشو قاناد چالیب، قولونو بوینوما سالیب
گؤروبدور عشق معجزون، من آغلیرام بالام گولور
کلامی تیکمه دی گؤزون، جهاندا شعر امیدینه
بالاسی گئتدی یارالی، شهید عشق دینینه
اؤزو گؤزونو باغلادی، کفن بیچیب شهیدینه
دئدی بالامدان ال اوزون،من آغلیرام بالام گولور
*
شاعر: استاد کلامی
نوحه خوان: سید طالع برادیگاهی
*


No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>