2024-02-12

من دلیم دیوانه

اوخویانلار:پیمان تبریزی - فرزانه نوریان

بیر گئجه اولا منه مهمان اولاسان
عزیز مهمان اولاسان
گؤزوم اوسته گله سن بیزده قالاسان
گولوم بیزده قالاسان
عزیزیم چوخداندی سن
عاشقانه سؤزلری منه دئمیرسن
من دلیم دیوانه
من اولموشام پروانه
بیزه قوناخ گلمه سن
ائویم اولار ویرانه
بو غملی سؤزلرینن
آی قیز منی آغلاتما
منی هامی آتیبدی
ای قیز سن منی آتما
خبرین یوخدوسنین
گئجه م گونوم نه قارادیر
اینان بیر گون اولماسان
سن سیزاوره گیم یارادیر
من عاشقم دیوانه
رحم ائیله بو جوانه
اوره گیم اود توتوبدو
قالمیشام یانه - یانه
سنی بیر گون گؤرمه سم اؤلرم من
سن سیز بو دنیادا اوغلان نئینه رم من
یازیغام قویما چوخ عشقینده یانیم من
سوز قانان عاشقه قربانام من
من دلیم دیوانه
من اولموشام پروانه
من عاشقم دیوانه
رحم ائیله بو جوانه
*

 

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>