2024-05-16

چاره سیز

اوخویان: آقشین فاتح

اسمین اوره ییمده دیر، عطرین ده تئلیمده
قاچانمیرام کی دایانیرسان گؤز اؤنومده
هر دفعه گؤتوروب ییغیرام سسیوی دویوم من
گئنه ده یاریمچیق کسیلیر زنگین الیمده
*
غرورونا یوخ سن منه ساری گلدین
آنارکن سنی بو گئجه یاری گلدین
گؤزله دیم کی اؤلوم گلر یا سن گله یدین
اؤلوم گلمدی گئنه سن باری گله یدین
*
ایندی چاره سیز باخیب سیر ائدیرم هجرانی
چاتماییر الیم سیلیم گؤزومده کی لئیسانی
هئچ زامان دوشونمه دیک، بیزهاردا سهو ائله دیک
بو سنین دی یا منیم غرورومون قربانی
*
دئمیشدیم سنه گئده نی ساخلامارام من
دؤنسه گئری بیرداها بئل باغلامارام من
او سن ایدین من ساغ ایکن دفن ائله دین یار
اؤلمه ین بیر انسانی توپراقلامارام من
*
غضب ده صبرین یئرینه دولدو مو یاریم
گولوم دییرکن لئچه یین سولدومو یاریم
هئی چکینه ردین آیریلیق کلمه لریندن
سونوندا ان قورخدوغون شئی اولدومو یاریم
*
ایندی چاره سیز باخیب سیر ائدیرم هجرانی
چاتماییر الیم سیلیم گؤزومده کی لئیسانی
هئچ زامان دوشونمه دیک، بیزهاردا سهو ائله دیک
بو سنین دی یا منیم غرورومون قربانی
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>