2024-08-01

کؤنول قاتیلی

سؤز: آقشین فاتح ( وفا شریف اوا – آقشین فاتح ) 

من عذاب ایچینده، سن گناه ایچینده
قویموسان، گئتمیسن، اضطراب ایچینده
سن کؤنول قاتیلی، من عوام سئوگیلی
وورموسان قلبیمه، بیتمه ین نیسگیلی
*
دوشوندوم کودردلریمین دواسی سان یار
سئون گونومدن باشیمین بلاسی سان یار
کسیلمه ین یارام می سان اورک باشیندا
گؤرن هانسی گناهیمین جزاسی سان یار
*
من عذاب ایچینده، سن گناه ایچینده
قویموسان، گئتمیسن، اضطراب ایچینده
سن کؤنول قاتیلی، من عوام سئوگیلی
وورموسان قلبیمه، بیتمه ین نیسگیلی
*
نه جور ترک ائلییب گئدیم قیانمیرا کی
سونوندا اوچوروم گؤرونور دایانمیرام کی
اورک  قاپیمدا چاغیریلمیان مسافر
یوخومدا اولسان بیله  رک اویانمیرام کی
*
من عذاب ایچینده، سن گناه ایچینده
قویموسان، گئتمیسن، اضطراب ایچینده
سن کؤنول قاتیلی، من عوام سئوگیلی
وورموسان قلبیمه، بیتمه ین نیسگیلی
*
اوونماقا بهانه دیر آدین دیلیمده
تکجه خیاللارین قالیب ایندی دیلیمده
سؤیله ندیر بو چکدییمسنین یولوندا
بیر گون حسابین وئره جکسن میاونوندا
*
آقشین اوخویور:
من عذاب ایچینده، سن گناه ایچینده
قویموسان، گئتمیسن، اضطراب ایچینده
سن کؤنول قاتیلی، من عوام سئوگیلی
وورموسان قلبیمه، بیتمه ین نیسگیلی
*
من گناه ایچینده، سن عذاب ایچینده
قویموشام یار سنی، اضطراب ایچینده
من کؤنول قاتیلی، سن عوام سئوگیلی
سالمیشام قلبینه، بیتمه ین نیسگیلی
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>