2007-08-07

گئدیرم بو شهردن

بیلمه دین سن منی کیمه تای ائدین
تر تمیز عشقیمی ننیه زای ائتدین
حسرتی هیجرانی منه پای ائدین
آیری قالماق اوچون غمدن کدر دن
آیریلیب گئدیرم من بو شهردن
بیلمیرم بلکی ده گئنه سئویرم
گئتمه کنه ن اؤزومه عذاب وئریرم
من سن سیز گئدیرم ، سن سیز گئدیرم
آیری قالماق اوچون غمدن کدردن
آیریلیب گئدیرم من بو شهردن

باخارام رسمینه هر گئجه هر دم
نئینه ییم خبرین یوخدو خبردن
بو عئشقی سالمیسان گؤزدن نظردن
آیری قالماق اوچون غمدن کدر دن
آیریلیب گئدیرم من بو شهردن
آیریلیق زمانی ندن تلسدین
بو چیلقین گؤزلری نییه ده ییشدین
سئوگیلیم بو گئدیش بیر سون گئدیشدیر
دؤنمرم گئرییه من بو سفردن
چاره سیز گئدیرم من بو شهردن
اوخویان : نازپری دوستعلی اوا

1 comment:

Anonymous said...

سلام شهربانو جان
شعرهایت چون به زبان مادریند به دل مینشینند.ولی اگه میشه ماجراهایی که تو وبلاگ بلاک اسپاتت مینویسی،همونی که فیلتر شده،را هم اینجا درج کن...ممنونت میشم

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>