2010-02-01

اما من واست می مردم = اما من سنین ایچین اؤلوردوم

بی تو هر شب غممو به خلوت خودم می بردم
خبری از تو نبود و لحظه ها رو می شمردم
وقتی شب سحر می شد به بیقراری
خودمو به دست گریه می سپردم
گله و شکایتی از تو به لب نمی آوردم
تو به یاد من نبودی اما من واست می مردم
اما من واست می مردم
*
اؤزگه دن دویوب سنی سئومک من ایسته دیم
طالعیم بس نیه اوزومه گولمه دی
سن منیم عشقیمی ایله نجه بیلیردین
آما من سنین ایچین اؤلوردوم
*
اما من واست می مردم
یه شبی بی تو تو دفترچه قلبم
اونجا که آخر عشق و سرگذشته
زیر اسم خودمون واست نوشتم
راست می گی که اون گذشته ها گذشته
تو منو با دریا دریا اشک چشمام نمی خواستی
آخه تو بیشتر از اون گریه من گریه می خواستی
اما من واست می مردم
*
آما من سنین ایچین اؤلوردوم
بیر گئجه تنهائیدیم من دوشوندوم
به نئجه بس آرزوموز اوره ک ده قالدی
عکسیوین آلتیندا دوردوم گؤزلیم یاندیم
اسدی روزگار باغچامیز بیر آندا سولدو
سنین اوچون آه دریا – دریا گؤز یاشیمی من آخیتدیم
آخی نئیچون عشقیمی سن خزل تک تورپاغا آتدین
سن منیم عشقیمی ایله نجه بیلیردین
آما من سنین ایچین اؤلوردوم

*
اوخویانلار : مرحوم هایده - جواد رجب اف
*
یوتیوب دان بوردا قولاق آسین
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>