2010-02-02

نییه سئودیم سنی من

نییه سئودیم سنی من

آه

نییه سئودیم سنی من
نییه اغیاره اویوب اودلارا سالدین منی سن
او شیرین وعده لرین تکجه ایناندیردی منی
سوندا بیلدیم کی یالاندی ائله یاندیردی منی
ائله یاندیم ائله یاندیم کی کولوم گلمز اله
یانماییب بلکی بیر اینسان بوجور آتش له هله
سنه من کؤنلومو وئردیم منه سن غصه کدر
منی سن پئشمان ائدیب سئومییه جکدین سه اگر
نییه سئودیم سنی من آه
نییه سئودیم سنی من
نه قدیر درددلی اولارمیش به ایناندیم نییه من
یامان درددلری اوست اوسته چکیرسه اوره ییم
بو قدیر درد منی یازیق نئچه چکسین بو اوره ک
سن اونو تنها قویوب بیر گئجه چیخدین گئتدین
نئجه قییدین اوره یه سن نئجه چیخدین گئتدین
نه قدیر آیری دا اولساق سنی من چوخ سئویرم
بو یاراشماز کی منه ، سئودییمه اوز چئویرم
یومارام گرزلریمی هر سنی ائتدیکجه خیال
هر شئی آیدین گؤرونور کؤلگه سالیر تک بو خیال
نییه سئودیم سنی من آه نییه سئودیم سنی من

اوخویان : ائل سئوه ر
*

چرا عاشقت شدم
چرا عاشقت شدم آه چرا عاشقت شدم
چرا فریب اغیار را خوردی و در آتشم انداختی
تنها با وعده های شیرین باورش کردم
بعد که وعده های دروغت را دیدم ، چنان سوختم
چنان سوختم ، چنان سوختم که خاکسترم ناپیداست
تاکنون هیچ انسانی چنین نسوخته است
من دلم را به تو دادم و تو غصه و غم را
نمی دانستم که مرا دوست نداری و پشیمانم خواهی کرد
چرا عاشقت شدم آه چرا عاشقت شدم
چقدر دردناک است که باورت کردم
دلم چه تلخ درد پشت درد را تحمل می کند
این هم درد را طفلک دلم چگونه تحمل کند
شبی دلم را تنها گذاشته و رفتی
چگونه دلت راضی شد به این دل عاشقم
که تنهایش گذاشتی و رفتی
جدا هم باشی خیلی دوستت دارم
این برازنده من نیست که از عشقم روی بگردانم
هر وقت که به تو می اندیشم چشمانم را می بندم
همه چیز روشن است ، تنها این سوال بر دلم سایه می افکند
که چرا عاشقت شدم
آه
چرا عاشقت شدم

*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>