2010-06-21

گنجه دن گلیرم

سئوگیلیم عشق اولماسا وارلیق بوتون افسانه دی
عشق دن محروم اولان اینسانلیغا بیگانه دی
سئوگی دی یالقیز محبیتین حیاتین جوهری
بیر کؤنول کی عشق دردین دویماسا غمخانه دی
اؤلکه میزده گؤر نه لر وار باشقا بیر عالم ده هئچ
هر چیچک بیر غنچا هر بیر غنچا بیر جانانه دی
واحدم من سئوگیلیم مندن خیانت گؤرمه سن
شاعرم شعریم ده اؤز قلبیم کیمی مردانه دی
*
گنجه دن گلیرم یوکوم خرمادی
گنجه نین یوللاری بورما - بورمادی
گنجه ده بیر قیز وار تئلی بورمادی
سولارا سن آخما من آخیم دئییر
آی دئییر ، وای دئییر
سولارا سن آخما من آخیم دئییر

گنجه دن گلیرم یوکوم چیچک دیر
گنجه نین گوللری لئچک - لئچک دیر
گنجه ده بیر قیز وار آدی چیچک دیر
گونشه سن چیخما من چیخیم دئییر
آی دئییر وای دئییر
گونشه سن چیخما من چیخیم دئییر
گنجه دن گلیرم گؤزه بند اولوب
گنجه نین میوه سی شکر قند اولوب
گنجه ده بیر یار وار منه بند اولوب
جمالا سن باخما من باخیم دئییر
آی دئییر وای دئییر
جمالا سن باخما من باخیم دئییر

اوخویان : حبیب اکبرپور
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>