2019-07-06

فیرتینا

گویده اولدوز آرییارکن
ایتیریرسن گئجه نه آی اولانی
یانیرام بس نیه گؤرمور
قاراگؤزلوم گونشه تای اولانی
نه قدرصبر ائله دیم من نه قدر عهد ائله دیم
بو سئوگینین هاراسیندا گؤره سن سهو ائله دیم
چوخ شئیی کی ایسته مه دین بس دی دئدین خوش باخیشین
من آتان کؤرپوره لری ییخدی سویوق داورانیشین
قورخمویورسان بو کی بیردن گئده رم
بئزه رم من بو کدردن گئده رم
هاواسیندا نفسین واردی دئیه
باش آلیب من بو شهردن گئده رم
قوپارام داغ کیمی یئردن گئده رم
آلارام گونی سحردن گئده رم
یاخارام یاندیرارام بسته لری
سوکه رم سوزومو شعردن گئده رم
یادا سس سیز گئده رم
لیمانا ایلک دفعه سن سیز گئده رم
توکرم آهیمی طیاره لره
سه پرم عشقیمی سیاره لره
قاریشار بولودلارا یاغیشلارا
سوزولر درمان اولار یاره لره
من اویونجاق ده ییرم کی، آتاسان گاه اویانا گاه بو یانا
آخیراوشاق دئییرم کی اینانام سویله دیغین هر یالانا
باخما سس سیز لییمه فیرتینادان اؤنجه دنیز
نئجه ساکیت گؤرونور دالغالارا وئرمییر ایز
من فیرتینادان بتر آه جوشارام چاغلییارام
بو کونول دفترینی بیردفعه لیک باغلیارام
*
آقشین فاتح
*


No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>