2019-08-19

سنین اوچون

آینادا اؤز عکسینه باخ من گؤرونوم گؤزلرینه
من سن اولوم سن ده من اول من دوشرم گؤزلرینه
سن خیال اول من ده گلیم خیالینا قوناق گلیم
چونکی سنین حسرتم او شیرین – شیرین سؤزلرینه
پنجره نین اؤنونده گول ساخلاییرام سنین اوچون
ظلمت اتاق بیرده کی من آغلاییرام سنین اوچون
مندن اوزاق سن دن اوزاق قووشماغا یوخ اومودوم
ظلمه دؤزوب قلبیمه داش باغلاییرام سنین اوچون
من سنه یار سن منه یار گل یاشاداق سئوگیمیزی
سن منیم اول من ده سنین بیرگه بؤلک دردیمیزی
سن جیسیم اول من روح اولوم سن هارداسان من اوردایام
گؤز یوماراک حس ائلیک بیر دؤیونن قلبیمیزی
چوخدو بیزیم یالان باخان ساختا باخان عشقیمیزه
بیز نه دئیک نه سؤیله یک سئوگی گیریب قلبیمیزه
من ائولیم سن سه سوبای سئوگیمیزین یوخدور آدی
سن اذیت چکمه دئیه خط چکرم سئوگیمیزه
پنجره نین اؤنونده گول ساخلاییرام سنین اوچون
ظلمت اتاق بیرده کی من آغلاییرام سنین اوچون

اوخویانلار : نادر غفارزاده – آیان باباکیشی اوا


No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>