2009-09-02

صداقتیم وار

صداقتیم وار
من سئودیم سن سئومه دین ، قوی بئله اولسون
سنه سؤز دئمه یه ، نه جراتیم وار
اوره ک اؤزووین دی ، اؤزون بیلیرسن
منیم سه عهدیمه ، صداقتیم وار
من تک سئون هانی ، سنی دونیادا
باشیمدان چیخماییر منیم بو سئودا
اؤلسم ده آچمارام سرریمی یادا
منیم چوخ دؤزوملو محبتیم وار
یاخشی تانیمیرسان ، منی هله سن
یار سالدین عاشیقی ، بیردن دیله سن
نئینه ییم من بئله ، سن ده ائیله سن
منیم سه عهدیمه صداقتیم وار
من تک سئون هانی ، سنی دونیادا
باشیمدان چیخماییر منیم بو سئودا
اؤلسم ده آچمارام سرریمی یادا
منیم چوخ دؤزوملو محبتیم وار
ایلک باهاردا گؤیدن ، دولو تؤکمه سین
سون باهاردا آچسا ، چیچک چتین دیر
تنها قاییت یان آلمامیش ساحیله
قوپسا طوفان قالخسا کولک چتین دیر
شیمشک گئجه ایشیقلادار دنیزی
یولچو سئچر اؤز یئرینی یولونو
قایا قوپسا قایا توتار یئرینی
سینسا شیشه ، دونسا اوره ک چتین دیر
یاراتماق دان نه آغیرلاش نه اوسان
ای حسین کیم یازار سن یازماسان
یوزدن واللاه یوزو آشماق دا آسان
بیر قانمازا بلی دئمک چتین دیر
من تک سئون هانی ، سنی دونیادا
باشیمدان چیخماییر منیم بو سئودا
اؤلسم ده آچمارام سرریمی یادا
منیم چوخ دؤزوملو محبتیم وار
اوخویان : تیمور مصطفی اوف

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>