2009-09-19

ایسته ییرم گؤرم سنی


عمرون پاییزیندا سئودیم سئویلدیم
ائله بیلیرم کی ایلک باهارام من
آرخانجا سورونن کؤلگه نم سنین
هاردا قرار توتسان اوردا وارام من
سئوگییه حد قویماق دوزو گوناهدی
جاهیلین هر ایشی سؤزو گوناهدی
عشقی گوناه سایماق اؤزو گوناهدی
کیم دئییر عشقینده گوناهکارام من
اؤزون بیر عالم سن عشقین بیر عالم
سن اولان کؤنولده نه کدر نه غم
سن سیز بو دونیانین ان بدبختییم
سنین له هر زامان بختیارام من
باهار گلیر گؤی چمنه یار
ایسته ییرم گؤرم سنی
عطیر ساچیر یاسمنه یار
ایسته ییرم گؤرم سنی
اینان اویماز کؤنلوم یادا
عشقین سالیب منی اودا
گئجه یاتیب یوخومدادا
ایسته ییرم گؤرم سنی
ایسته ییرم گؤرم سنی
گؤرم سنی
عشقین وئریب قاناد منه
سن سیز یوخدور حیات منه
گؤرنده یوز یول گؤرسم گئنه
ایسته ییرم گؤرم سنی
ایسته ییرم گؤرم سنی
گؤرم سنی
صاف عشقینده جوشورام من یار
ایسته ییرم گؤرم سنی
خیالیندا اوچورام من یار
ایسته ییرم گررم سن
اینان اویماز کؤنلوم یادا
عشقین سالیب منی اودا
گئجه یاتیب یوخومدا دا
ایسته ییرم گؤرم سنی
ایسته ییرم گؤرم سنی
گؤرم سنی
*
اوخویان : زینب خانلار اوا
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>