2024-01-04

اونوت منی

اونوت منی 
اوخویان: آقشین فاتح

چوخ دولانما باشیما دلی کولک لر سایاغی
سنن ده بتر فیرتینالار ایچره چاغلامیشام
ایندی گل دؤیونمه چیرپینما اوره کلر سایاغی
اوره یه یوخدور اعتبار اونو چوخ یوخلامیشام
*
اونوت منی اونوت منی
گؤزللیین سنه قالسین
اوره یی وئردیم آللاها
سئوه بیلمه رم من داها
*
خیاللارینداکی افسانه یه بنزه تمه منی
نه سن او لیلی سن نه ده من دیوانه مجنونام
بیلیرم سن دئین او سئوگی نی اؤیره تمه منی
باشیم آلدی اویالانچی سئوگی کی یورغونام
*
اونوت منی اونوت منی
گؤزللیین سنه قالسین
اوره یی وئردیم آللاها
سئوه بیلمه رم من داها
*
قیمت وئره بیلمییرسن او آخان گؤز یاشیما
سن منیم چون من ایسه گوناهلاریما آغلییرام
نه منی اوز و نه اینجیتمه سن اؤزوی بوشونا
بو کؤنول دفترینی بیر دفعه لیک باغلییرام
*
اونوت منی اونوت منی
گؤزللیین سنه قالسین
اوره یی وئردیم آللاها
سئوه بیلمه رم من داها
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>