2024-01-09

زهرا بالایام

 زهرا بالایام - اوخویان زهرا فتحی

هر نه دییرلر گؤرورم، دنیا
کیم دئییری گؤرمویورم، آللاه
منیم گؤزوم اوره کده دی
منیم گؤزوم اوره کده دی
*
زهرا بالایام، آنامین گؤزل قیزی
بابادان اوزاغام، هر نه وار اورک سؤزوم
قلبیمده، باباما یازارام
زهرا بالایام
زهرا بالایام
*
هر نه دییرلر گؤرورم، دنیا
کیم دئییری گؤرمویورم، آللاه
منیم گؤزوم اوره کده دی
منیم گؤزوم اوره کده دی
*
نه قدر کی واردی آللاهیم، مردم
هئچ کسه یوخدور نیازیم
هئچ کسه یوخدور نیازیم
چوخ واردی اورک ده سؤزوم
آخ آنادیر منیم جوت گؤزوم
ساغ قالا، سایه سی باشیم اوسته
سن سیز آناجان، نه جور من دؤزوم
*
آتاسیزام من
ساچلاریم اوزون قارا
شیرین قیزام من
آخ ای جماعت، بابامین قوجاغینا
تاماهسیزام من
شیرین قیزام من
*
چوخلارا وار محبتیم، دوستلار
سؤزومده وار صداقتیم، دوسلار
تورکلره وار ارادتیم، دوسلار
تورکلره وار ارادتیم
*
حمایت ائیلر آللاهیم، جاندیر
هر نه واریم اوندان واریم، جاندیر
آللاها هر یئرده واریم
آللاها هر یئرده واریم
*
هامینین وار غم - غصه سی
هر نه غمین وار چاره سی
عشق ایله من بوسؤزو دئییرم
نوش اولا سیزلره زهرا سسی
*

اوخویان: بالاجا روشن دل قیزیمیز زهرا بالا
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>