2013-08-07

دیلبر



بودا سون آیریلیق سون دایاناجاق
قسمتین الیندن بیز هارا قاچاق
گومان کیمده اولدو بیلمیرم آنجاق
بیلیرم تک یانان من اولاجاغام
بیلمیرم سئوینجدن یا غم دن اولدو
بیلمیرم دوماندان یا چن دن اولدو
بلکه ده آیریلیق تک سندن اولدو
بیلیرم تک یانان من اولاجاغام
نییه آیریلیریق هارا گئدیریک
ووروب قلبیمیزه یارا گئدیریک
بلکه ایکیمیزده گومان ائدیریک
تک یانان من اولاجاغام
بلکه بیر یوخویدو اویانمالی سان
بلکه گئری دؤنوب دایانمالی سان
جهنم اودوندا سن یانمالی سان
سانماکی تک یانام من اولاجاغام
مین گومان ائیله دین سن دؤنه – دؤنه
باغیشلادیم سنی سینادیم یئنه
یئنه ده سنین خاطرینه
بیلیرم تک یانان من اولاجاغام
*
بو قدر ناز اولماز گل ناز ائیله مه سن
اوره ییم ده تاب یوخ ، سئویرم دئمه سن
سئوگیلیم دیلبر  ، اؤز گولوم دیلبر
سؤیله وفان هانی
بو قدر اینجیتمز 
سئون قیز اوغلانی
من سنین دردیندن یامان یانمیشام
سورا باشا دوشموشم یلامان یانیلمیشام
سئوگیلیم دیلبر ، اؤز گولوم دیلبر
سؤیله وفان هانی
بو قدر اینجیتمز 
سئون قیز اوغلانی
*
اوخویان : بال اوغلان اشرف اف
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>