2007-07-27

سندن سونرا


کؤنلومون قاپیسینی باغلادیم
عشقیمین یاسینی ساخلادیم
هر گئجه هر گئجه آغلادیم
سندن سورا سندن سورا
گئتدین بیر داها گلمدین
طالعین اوزونه گولمه دین
نه لر اولدو بیلمه دین
سن دن سورا سندن سورا

حسرتین سینه لره ائیله ندی
کوله کلزده آدین سؤیله ندی
گل گؤر منی درد نئیله دی
سندن سورا سندن سورا
گئجه لر کؤنلومه دولدو
گونلریم آهی زار اولدو
بو دنیا منه دار اولدو
سندن سورا سندن سورا

حسرتین سینه مه ائیلندی
کوله کلرده آدین سؤیله ندی
گل گور دردین منه نئیله دی
سندن سورا سندن سورا
اوخویان : شفا خانیم

بعد از تو
دروازه دلم را بستم
عزای عشقم را گرفتم
هر شب ، هر شب گریستم
بعد از تو ، بعد از تو
رفتی دیگر برنگشتی
بر سرنوشت لبخند نزدی
چه ها شد ندانستی
بعد از تو ، بعد از تو
حسرت ات بر سینه ام جای گرفت
با بادها اسمت خوانده شد
بیا ببین درد با من چه کرد
بعد از تو ، بعد از تو
دلم از تاریکی شب پر گشت
روزهایم به آه و زاری گذشت
دنیا بر من تیره و تار گشت
بعد از تو ، بعد از تو
حسرت ات بر سینه ام جای گرفت
با بادها اسمت خوانده شد
بیا ببین درد با من چه کرد
بعد از تو ، بعد از تو
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>