2007-07-27

عاشق اولموشام

عاشیق اولموشام
بیزیم جاوانلیق چاغیمیزدا بیر اوخویان واریدی . اونا پیمان دییه ردوخ سورالار دئدیلر آدی بالا اوغلان دیر . یو آد نه قدیر دوغرودورسا بیلمیرم . آمان بوگون بیر وبلاک تاپدیم کی گؤزل اذربایجان اوخوماقلاریندان دولودور . وبلاکا باش وورماق همه ن پیمانین گؤزل اوخوماقلارینین بیرسی سه سلنیر . جاونلیق خاطره لری یادیما دوشدو .
بو اوخوماقا بو آدرس ده قولاق آسین .
بهترین موسیقی آذربایجانی
http://azarimusiqi.blogfa.com/
...
عاشیق اولموشام
عاشیق اولموشام ، بیر نازلی یارا
قاش گؤزو قارا ، معصوم مارالا
بو فکر و خیال ، چوخداندی منی
محکوم ائلییب ، چکیبدی دارا
سن بیر دؤولتدی قیزی
من ده فقیر بیر اوغلانام
سنین یئرین یوردون وار
من بیر آواره چوبانام
من غریب مسافرم
یوللاردا گؤزلریم قالدی
بیلمیرم عزیزیمی
منیم الیمدن کیم آلدی
گئدیرم اؤز شهریمدن
منیم ائویم چؤللرده دی
من اؤلندن ده سورا
سندن آدیم دیللرده دی
آند ایچرم عزیزیم
آنامیزین جانینا
قانیمی قاتارام من
مظلوملارین قانینا
بو دونیا نه منه سنه ده قالماز
عاشق اؤز عئشقیندن اینتیقام آلمز
بو دونیا منده سنه ده قالماز
لیلی اؤز مجنونون چؤللره سالماز

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>