2007-07-27

عاشق اولموشام


بیزیم جاوانلیق چاغیمیزدا بیر اوخویان واریدی . اونا پیمان تبریزی دییه ردوخ سورالار دئدیلر آدی بالا اوغلان دیر . یو آد نه قدیر دوغرودورسا بیلمیرم . آمان بوگون بیر وبلاک تاپدیم کی گؤزل اذربایجان اوخوماقلاریندان دولودور . وبلاکا باش وورماق همه ن پیمانین گؤزل اوخوماقلارینین بیرسی سه سلنیر . جاونلیق خاطره لری یادیما دوشدو .
*
عاشیق اولموشام
عاشیق اولموشام ، بیر نازلی یارا
قاش گؤزو قارا ، معصوم مارالا
بو فکر و خیال ، چوخداندی منی
محکوم ائلییب ، چکیبدی دارا
*
سن بیر دؤولتدی قیزی
من ده فقیر بیر اوغلانام
سنین یئرین یوردون وار
من بیر آواره چوبانام
*
من غریب مسافرم
یوللاردا گؤزلریم قالدی
بیلمیرم عزیزیمی
منیم الیمدن کیم آلدی
*
گئدیرم اؤز شهریمدن
منیم ائویم چؤللرده دی
من اؤلندن ده سورا
سندن آدیم دیللرده دی
*
آند ایچرم عزیزیم
آنامیزین جانینا
قانیمی قاتارام من
مظلوملارین قانینا
*
بو دونیا نه منه سنه ده قالماز
عاشق اؤز عئشقیندن اینتیقام آلمز
بو دونیا منده سنه ده قالماز
لیلی اؤز مجنونون چؤللره سالماز
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>