2007-07-27

من بیر گؤوه رچین اولسام


من بیر گؤوه رچین اولسام
گؤیلره اوچسام نئینه رسن ؟
یا بیر قیزیل گول اولسام
سنی یاندیرسام نئینه رسن ؟
*
سن بیر قیزیل گول اولسان
منی یاندیراجاق اولسان
من بیر بالا جئیران اولسام
داغلارا قاچسام نئینه رسن ؟
*
سن بیر بالا جئیران اولسان
داغلارا قاچاجاق اولسان
من بیر ماهیر اووچو اولسام
سنی اوولاسام نئینه رسن
*
سن بیر ماهیر اووچو اولسان
منی اوولامالی اولسان
من بیر نار آغاجی اولسام
باغلاردا بیتسه م نئینه رسن ؟
*
سن بیر نار آغاجی اولسان
باغلاردا بیته جک اولسان
من بیردانا باغبان اولسام
ناریوی درسه م نئینه رسن ؟
*
سن بیر دانا باغبان اولسان
ناریمی دره جک اولسان
من بیر اووج داری اولسام
یئره سپیلسه م نئینه رسن
*
سن بیر اووج داری اولسان
یئره سپیله جه ک اولسان
من بیر دانا تویوق اولسام
سنی دنله سه م نئینه رسن ؟
*
سن بیر دانه تویوق اولسان
منی دنله یه جه ک اولسان
من بیر قیزیل آلما اولسام
صاندیغا گیرسه م نئینه ر سن ؟
*
سن بیر قیزیل آلما اولسان
صاندیغا گیره جه ک اولسان
من بیر دسته آچار اولسام
صاندیغی آچسام نئینه رسن ؟
*
سن بیر دسته آچار اولسان
صاندیغی آچاجاق اولسان
من بیر بالا گلین اولسام
صاندیقدان چیخسام نئینه رسن ؟
*
سن بیر بالا گلین اولسان
صاندیقدان چیخاجاق اولسان
من بیر بابیگ اوللام
یانیندا دوررام نئینه رسن ؟؟؟
*

No comments:

<$BlogPageTitle$> - <$BlogDescription$>" /> < <$BlogMetaData$>